Garantie en Klachten

Wij doen ons uiterste best om onze producten strict te controleren op kwaliteit en dergelijke. Komt het toch voor dat het product niet in goede staat bij u terecht komt, dan kunt u met ons contact opnemen binnen de wettelijke termijn van 2 maanden. Indien het gebrek in deze termijn valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen aan reparatie of vervanging.

 

Heeft u klachten? 

Dan kunt u contact met ons opnemen via info@bebayclothing.nl of via 0629065541.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.